Remastery gier Pokemon nie będą miały „szybkich zapisów”!

Remastery gier Pokemon Red, Blue i Yellow na które czekamy ze zniecierpliwieniem nie będą miały znanej z innych gier VC (Virtual Console) opcji „wczytania zapisu” (Restore Point).

Opcja ta, dostępna we wszystkich innych grach VC pozwala zapisać grę w dowolnym momencie. W Pokemonach nie będzie dostępna, ponieważ twórcy obawiają się hakowania gry i tworzenia nielegalnych Pokemonów, a także oszukiwania w stosunku do innych graczy (wyobraźcie sobie, że ktoś nagle zapisuje gre walcząc z wami!). Niestety zapasowy zapis gry (Save Backup) również nie będzie dostępny by ograniczać przerzucanie sejów między graczami!

Dodam jeszcze, że wyciekła informacja odnośnie łączności w tych grach:

Po pierwsze, w trakcie walki i wymiany nie będzie możliwości wejścia w menu Wirtualnej Konsoli oraz przejścia do Home Menu konsoli.

Po drugie, po wejściu w „Cable Club” w grze pojawi się nowe menu, które pozwoli na połączenie się z innym graczem, by z nim zawalczyć czy się wymienić. Łączność będzie wykonywana najprawdopodobniej poprzez podczerwień.

Menu

przeczytaj jeszcze..